מדיניות פרטיות:
עודכן לאחרונה בתאריך 18.08.25
מובהר ומוסכם כי בטרם הנך מעוניין לעשות כל שימוש בשירות המוצג באתר זה ו/או מחברת אולן תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות בע"מ, ח.פ. 511700437 הנך מחויב לקרוא ולאשר את מדיניות פרטיות זו בטרם תעשה כל שימוש בשירות (כהגדרתו בתנאי השימוש הזמינים בכתובת האתר www.olan.com (''תנאי השימוש''). תנאי השימוש חלים על מדיניות פרטיות זו ומהווים חלק בלתי נפרד ממנה. בשימוש ו/או גישה לשירות אתה מתחייב כי קראת וקיבלת על עצמך את מדיניות פרטיות זו וכי אתה מסכים לכך שנותן השירות חברת אולן תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות בע"מ (להלן ''אנחנו'' ו/או ''החברה'') תעשה כל שימוש במידע האישי שלך (מידע אודות אדם) שיגיע לידיה בקשר עם השירות בהתאם למדיניות פרטיות זו. לידיעתך, אינך חייב לפי חוק לספק מידע זה, אך אם לא תספק אותו לא תוכל ליהנות מהשירות. אם אינך מסכים לכל התנאים שלהלן אנא אל תעשה כל שימוש בשירות. מדיניות הפרטיות מנוסחת בלשון זכר אך פונה לגברים ונשים כאחד.
1. מתן הסכמה:
השירות כולל אפשרות להעלאה ומתן גישה לתוכן שלך, לרבות תמונות וטקסט ו/או קבצי וידיאו. להלן דוגמאות למידע שעשוי להיאסף ולדרכי השימוש בו. אתה נותן בזאת את הסכמתך לחברה לאיסוף ושימוש במידע הפרטי שלך ושל אחרים שנתנו לך את הסכמתם לכך ומופיעים בתוכן שלך.
2. מידע שאנו אוספים:
מידע שאנו אוספים:
2.1 מידע שאתם מספקים לנו ישירות
אנו אוספים מידע אישי שאתם מוסרים לנו באופן מרצון, כולל:
• מידע זיהוי: שם פרטי ומשפחה, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, כתובת עסקי
• מידע מסחרי: פרטי הזמנות, היסטוריית הזמנות
• מידע תקשורתי: הודעות שאתם שולחים אלינו, תגובות ופניות שירות
2.2 מידע שנאסף באופן אוטומטי
בעת שימושכם באתר או בשירותים שלנו, אנו עשויים לאסוף באופן אוטומטי:
• מידע טכני: כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, רזולוציית מסך
• מידע שימוש: דפים שבהם ביקרתם, זמן השהייה, תבניות ניווט
• מידע מקום: מיקום כללי בהתבסס על כתובת IP (ברמת עיר)
• עוגיות ומזהים דומים: מידע הנאסף באמצעות טכנולוגיות מעקב
2.3 מידע ממקורות חיצוניים
אנו עשויים לקבל מידע עליכם ממקורות חיצוניים כגון:
• רשתות חברתיות (עם הסכמתכם)
• ספקי שירותים ושותפים עסקיים
• מאגרי מידע ציבוריים
3. שימוש במידע:
3.1. מטרות שימוש: השימושים שאנו עלולים לעשות במידע ולכלול בין היתר גם את המטרות הבאות: (א) זיהוי אישי ופרטני, (ב) תפעול ותמיכה בשירות המתבקש ובכלל, (ג) יצירת קשר לצורך מתן שירות לקוחות ככל שיהיה בכך צורך, (ד) ניתוח נתונים וסטטיסטיקות; (ה) שליחת דיוורים כמפורט בסעיף 3.2 להלן; (ו) התאמה אישית של תוכן השירות; (ז) ציות לחוק ובירור תלונות, חשד להונאה או התנהגות בלתי הולמת. ידוע לך ואתה מסכים כי החברה מחזיקה גם במותגים נוספים ותוכל לעשות שימוש במידע האישי שלך גם במסגרת השירותים החוסים תחת מותגים אלה
.
3.2. רשימת תפוצה: בהרשמתך לשירות אתה מסכים כי החברה עשויה ליצור עמך קשר בנוגע לשירות וכן לשלוח לך הודעות מייל ו-sms (לרבות הודעות וואצאפ). אנו עשויים לשמור תכתובות ו/או שיחות שנערכו בינינו לבינך לצרכי שירות לקוחות, ניהול ושיפור השירות. בעת ההרשמה לשירות החברה תצרף אותך לרשימת התפוצה שלנו, כך שמדי פעם תקבל מאיתנו עדכונים ופרסומים בנוגע למבצעים, שירותים ומוצרים וידיעות אחרות שעשויות לעניין אותך. בכל עת תוכל לצאת מרשימת התפוצה, על ידי משלוח דואר אלקטרוני לכתובת support@olan.com לאחר הגשת בקשת ההסרה החברה תחדל מלשלוח אליך מידע על שינוים.
4. שיתוף מידע:
4.1. שמירה על החוק: אף על-פי שאנו עושים מאמץ לשמור על פרטיותך, ייתכן שנידרש על-פי חוק לחשוף מידע שסיפקת בעת שימושך בשירות, ייתכן גם שנחשוף מידע על אנשים המאיימים ו/או עשויים לפגוע בנו ובשירותינו (כגון הונאה מצד משתמשים, שליחת איומים, הפצת ספאם וכו') או אנשים שפעולותיהם עלולות לגרום נזק לאחרים או לפגוע בהם.
4.2. קבלני משנה וספקי שירות: אנחנו עשויים לשתף את המידע שלך עם ספקי שירות וקבלני משנה העובדים עמנו ו/או המספקים שירותים מסוימים מטעמנו בארץ ובחו''ל (בגרמניה) וזאת ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירות ותפעול השירות, שיפורו ופיתוח שירותים נוספים. כמו כן, אנו עשויים לאחסן מידע בשירותי ענן ששרתיו ממוקמים מחוץ לישראל (בגרמניה). כל זה מבוצע בהתאם לדין ולדרישת "רמת הגנה נאותה". חברות אלה אינן רשאיות לשתף או להשתמש בעצמן במידע המאפשר זיהוי אישי שאנחנו מספקים שלא עבורנו או לצורך תפעול השירות. לאחר השלמת פרויקטים אלה, אנו דורשים כי כל המידע יוחזר אלינו. לבסוף, אנחנו משתפים מדי פעם מידע לגבי השימוש בשירות עם ספקי השירות שלנו לצורך ניתוח דפוסי שימוש וסטטיסטיקות
.4.3 מיזוג ורכישה: אנו רשאים להמחות ולהסב זכויותינו והתחייבויותינו, לרבות העברת המידע ללא הגבלה כלשהי לצד שלישי כלשהו (בארץ או בחו''ל) ובלבד שאותו צד שלישי יכנס בנעלינו לכל דבר ועניין הקשור בהוראות מדיניות זו, לרבות במקרה של מכירה ו/או מיזוג בו מועברת השליטה בחברה ו/או עיקר נכסיה לצד שלישי כלשהו.
5. אבטחת מידע:
אנחנו משתדלים לנקוט צעדים סבירים כפי הנהוג בתעשייה (הצפנה, שמירת גיבויים, מדיניות מחיקה/הגבלת זמן אחסון…) כדי לסייע בהגנה על המידע המאפשר זיהוי אישי שאתה מספק לנו. אנחנו גם מגבילים את הגישה בחברה למידע המאפשר זיהוי אישי לעובדים הזקוקים למידע כדי לבצע עבודה ספציפית (לדוגמה, נציגי שירות לקוחות). אך יש לקחת בחשבון ששום אמצעי ו/או שירות אינם בטוחים באופן מוחלט, במיוחד כשהפעילות היא מקוונת. אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע לאבטחת המידע שלך, אתה מוזמן לשלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני הרשומה בסוף תנאי השימוש.
6. תקופת שמירת מידע:
המידע נשמר כל עוד נדרש לצורך מתן שירות ועמידה בהוראות החוק, ולאחר מכן יימחק או יאונונימז".
7. קבלת גישה למידע לזיהוי אישי:
באפשרותך לבקש גישה, עדכון או מחיקה של מידע המאפשר זיהוי אישי שאספנו עליך. כדי לממש זכות זו, עליך לשלוח דואר אלקטרוני עם פרטים שיאפשרו לנו לאמת את זהותך לכתובת הבאה: support@olan.com. נשיב לכל פנייה תוך 30 ימים ממועד קבלתה.
8. שינויים במדיניות הפרטיות הנהוגות באותה עת:
אנו רשאים לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת ובכל עת. במקרה של שינוי נוהלי הפרטיות שלנו, נשנה מסמך זה כך שתוכל לדעת איזה מידע אנחנו אוספים, כיצד אנחנו עשויים להשתמש בו ובפני מי אנחנו עשויים לחשוף אותו. נודיע לך על שינוי מהותי במדיניות פרטיות זו על-ידי פרסום הודעה בולטת בשירות שלנו ו/או בדואר אלקטרוני. מומלץ לעיין במדיניות הפרטיות מדי פעם כדי לקבל מידע על האופן שבו אנחנו מגנים על המידע שלך.